Taak- en functieomschrijving: Algemene Zaken

Bestuurslid Algemene zaken 

Hoofdtaak: 

Verantwoordelijk voor (het onderhoud en beheer van) het terrein,  gebouwen en het bewaken van het clubhuisbeleid 

Algemene bestuurstaken: 

  • deelname aan bestuursvergaderingen 
  • overlegt met alle bestuursleden die bij een bepaald onderwerp betrokken zijn 
  • zoekt samen met de andere bestuursleden opvolgers voor aftredende bestuursleden 
  • laat mensen meelopen en draagt zorg voor (interne) opleidingen gerelateerd aan verantwoordelijkheidsgebied 

Specifieke taken: 

  • is eindverantwoordelijk voor het accommodatie / bar beleid binnen de vereniging 
  • verantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van park en gebouwen 
  • verantwoordelijk voor de veiligheidseisen van het veld en gebouwen op het park 
  • stuurt de bar- en de accommodatiecommissie aan 
  • vertegenwoordigt de onderliggende commissies binnen het verenigingsbestuur 
  • bewaakt het budget van de onderliggende commissies en het totaal budget van algemene zaken 
  • draagt zorg voor de naleving van de wet- en regelgeving met betrekking tot accommodatie zaken 
  • onderhoudt het contact met de gemeente/onderhoudsfirma over accommodatie zaken, zowel voor de buitenaccommodatie als voor de zalen die we huren 
  • zit vergaderingen Algemene zaken voor 
  • stelt een jaarplan op voor het onderhoud en draagt zorg voor de uitvoering 
  • geeft wensen/problemen vanuit de commissies aan richting het bestuur en koppelt dit terug aan de desbetreffende commissie leden 
  • doet mondeling verslag van onderliggende commissie vergaderingen naar het bestuur  
  • zorgt voor goede communicatie tussen het bestuur en de onderliggende commissies 

Kerncompetenties: 

  • communicatief vaardig 
  • planmatig werken 
  • werken in teamverband 
  • coördineren 
  • delegeren