Taak- en functieomschrijving: Algemene Zaken
Bestuurslid Algemene zaken
Hoofdtaak:
Verantwoordelijk voor (het onderhoud en beheer van) het terrein, gebouwen en het bewaken van het clubhuisbeleid
Algemene bestuurstaken:
- deelname aan bestuursvergaderingen
- overlegt met alle bestuursleden die bij een bepaald onderwerp betrokken zijn
- zoekt samen met de andere bestuursleden opvolgers voor aftredende bestuursleden
- laat mensen meelopen en draagt zorg voor (interne) opleidingen gerelateerd aan verantwoordelijkheidsgebied
Specifieke taken:
- is eindverantwoordelijk voor het accommodatie / bar beleid binnen de vereniging
- verantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van park en gebouwen
- verantwoordelijk voor de veiligheidseisen van het veld en gebouwen op het park
- stuurt de bar- en de accommodatiecommissie aan
- vertegenwoordigt de onderliggende commissies binnen het verenigingsbestuur
- bewaakt het budget van de onderliggende commissies en het totaal budget van algemene zaken
- draagt zorg voor de naleving van de wet- en regelgeving met betrekking tot accommodatie zaken
- onderhoudt het contact met de gemeente/onderhoudsfirma over accommodatie zaken, zowel voor de buitenaccommodatie als voor de zalen die we huren
- zit vergaderingen Algemene zaken voor
- stelt een jaarplan op voor het onderhoud en draagt zorg voor de uitvoering
- geeft wensen/problemen vanuit de commissies aan richting het bestuur en koppelt dit terug aan de desbetreffende commissie leden
- doet mondeling verslag van onderliggende commissie vergaderingen naar het bestuur
- zorgt voor goede communicatie tussen het bestuur en de onderliggende commissies
Kerncompetenties:
- communicatief vaardig
- planmatig werken
- werken in teamverband
- coördineren
- delegeren